Beauty Box FAQs

WANNEER WORDT MIJN BEAUTY BOX VERZONDEN?

Onze boxen worden elke 1e werkdag van de maand verzonden.

WANNEER WORDT HET BEDRAG AFGESCHREVEN?

Wij innen het bedrag voor alle abonnementen rond de 1e werkdag van elk maand. Deze betaling is voor de eerst volgende box.

ADRES AANPASSEN

Je kunt jouw adres aanpassen in jouw online account voor de 24e van elk maand (VOORDAT jouw box wordt verzonden.)


Bijvoorbeeld:


-    Je verhuist op 21 September en geeft het aan ons door op 28 September: jouw Oktober box wordt verzonden naar het OUDE adres omdat je het NA de 26e heb doorgegeven.


-    Je verhuist op 21 September en geeft het 22 September door: jouw Oktober box wordt naar het NIEUWE adres verzonden omdat je het VOOR de 26e heb doorgegeven.


BEZORGING VAN DE BOX(EN)

Wanneer je je aanmeldt voor een Beauty Box abonnement, zijn dezelfde bezorgtijden en kosten van toepassing op onze website. Mocht je voor de eerste box bezorgkosten moeten betalen, zal de tweede box gratis bezorging zijn. Voor meer informatie, zie onze bezorginformatie.


WAT IS DE ANNULERINGSPERIODE

Je hebt 14 dagen om jouw abonnement te annuleren. Gedurende deze annuleringsperiode, dient je contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere hulp. Voor jouw tweede en daaropvolgende boxes kunt je het niet meer annuleren maar dient je de auto-vernieuwing uit te zetten. Je zult nadat de termijn is verlopen geen Beauty Box meer ontvangen.


HOE ANNULEER IK MIJN ABONNEMENT?

Log in op jouw account en schrijf een bericht naar de klantenservice, of zet de auto-vernieuweing uit door op ‘Abonnement’ te drukken en de verdere instructies te volgen.

1, 3, 6 OF 12 MAANDEN ABONNEMENT STOPZETTEN

Het afsluiten van een 1, 3, 6 of 12 maanden abonnement kan enkel na het gekozen maanden plan. Alle boxen zullen verzonden worden totdat het verlopen is.
Je dient VOOR de 24e van de laatste maandbox de auto-vernieuwing uit te zetten. Je kunt dit op elk moment doen.


Bijvoorbeeld:


-    Je plaatst een 3 maanden abonnement op 2 Januari en zet de auto vernieuwing op 17 Januari uit, zul je Februari en Maart box ook nog ontvangen.


-    Je plaatst een 3 maanden abonnement op 2 Januari en zet de auto vernieuwing op 17 Februari uit, zul je de Maart box ook nog ontvangen.


-    Je plaatst een 3 maanden abonnement op 2 Januari en zet de auto vernieuwing op 17 Maart uit, is de Maart box je laatste box.


-    Je plaatst een 3 maanden abonnement op 2 Januari en zet de auto vernieuwing op 17 Maart uit, is de Maart box je laatste box.


-    Je plaatst een 3 maanden abonnement op 2 Januari en zet de auto vernieuwing op 27 Maart uit, jouw abonnement zal automatisch voor de volgende 3 maanden (April, Mei en Juni) doorlopen.


Wil je geen boxen meer ontvangen en heb je je laatste box al ontvangen, neem contact op via jouw account met de klantenservice.

IK HEB MIJN ABONNEMENT BINNEN 14 DAGEN GEANNULEERD MAAR HET IS ALSNOG VERZONDEN.

Als het alsnog is verzonden, neem dan contact op met onze klantenservice om een retour te regelen voor een terugbetaling. Houdt er rekening mee dat het ongeopend geretourneerd moet worden.


MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?

Als je je Beauty Box beschadigd hebt ontvangen, neem dan een foto van jouw box en stuur het door met details via jouw account naar de klantenservice. Zij zullen je verder helpen.


IK HEB MIJN BEAUTY BOX GERETOURNEERD MAAR NOG GEEN TERUGBETALING OF VERVANGING ONTVANGEN.

De terugbetaling, vervanging of nieuwe zending zal verwerkt zodra wij jouw retour hebben ontvangen. Je ontvangt automatisch een bericht van ons magazijn.


BEAUTY BOX COMPETITIE PRIJZEN

Voor details omtrent competitie prijzen voor de desbetreffende maand box kun je bij de specifieke Beauty Box omschrijving vinden.
Een competitie prijs heeft een afloopdatum van 3 maanden tenzij anders aangegeven op de competitie kaart. Voorbeeld: een competitie prijs van april kunt u tot eind juli gebruik van maken voordat het ongeldig is.
Voor meer informatie, neem contact op met de klantenservice.


BETALINGSPROBLEMEN

Als je een e-mail heb ontvangen met eem betalingsprobleem, kun je het oplossen via jouw account. Je kunt het enkel met creditcard oplossen.
Als het niet mogelijk is, neem dan contact op met onze klantenservice.


KORTINGEN/SPECIALE AANBIEDINGEN

Als je een speciale aanbieding of kortingscode op jouw abonnement hebt gebruikt, houdt er dan rekening mee dat dit alleen geldt op jouw eerste box. Voor de daaropvolgende boxen, zal je de volledige prijs betalen.


BEAUTY BOX 


•    Een kans om exclusieve producten te proberen voordat zij op lookfantastic verkrijgbaar zijn.
•    Een manier om producten te proberen voordat je een fullsize koopt!
•    Exclusive introducties van limited edition boxes voordat iedereen het ziet
•    Sneak peek in de lookfantastic Advent Kalender
•    De kans om specifieke producten/boxen te kopen voor abonnee’s.